علت تنگی نفس و احساس خفگی در گلو چیست؟
سلام وقت بخیر
من مدتی افسردگی داشتم و الان حدود دو سالی هست که میگذره و هر وقت که بخوام راجب به مسئله ای که ناراحت یا عصبانیم کرده چه از گذشته یا حتی کلا روزمره اگر بیشتر صحبت کنم نفسم بالا نمیاد گلوم میسوزه و احساس میکنم توی گلوم چیزی ورم کرده و راه نفسم رو بسته بعضی مواقع خیلی کم پیش میاد این احساس رو تو حالت عادی هم تجربه میکنم نیاز به مصرف دارو یا اسپره تنفسی هست ؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم
من مدتی افسردگی داشتم و الان حدود دو سالی هست که میگذره و هر وقت که بخوام راجب به مسئله ای که ناراحت یا عصبانیم کرده چه از گذشته یا حتی کلا روزمره اگر بیشتر صحبت کنم نفسم بالا نمیاد گلوم میسوزه و احساس میکنم توی گلوم چیزی ورم کرده و راه نفسم رو بسته بعضی مواقع خیلی کم پیش میاد این احساس رو تو حالت عادی هم تجربه میکنم نیاز به مصرف دارو یا اسپره تنفسی هست ؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم
2 تیر 1405