چطور دخترمو توی فشار عاطفی بعد از رابطه همراهی کنم؟
سلام
من دخترم ۱۳ سالشه که یه ارتباط ۵ ماهه زیر نظر خودم داشت
حالا از طرف اون پسر کات شد و بلاک و دخترم حالش خیلی بده و به هر درو دیواری میزنه باهاش حرف بزنه و وقتی میخام بگم غرورتو خورد نکن فقط عصبانی میشه وازم فاصله میگیره
من چطور میتونم همراهش باشم تا این روزا رو بگذرونه
اصلا انگار خودم شکست عاطفی خوردم اینقد حالم با دیدنش بده؟
من دخترم ۱۳ سالشه که یه ارتباط ۵ ماهه زیر نظر خودم داشت
حالا از طرف اون پسر کات شد و بلاک و دخترم حالش خیلی بده و به هر درو دیواری میزنه باهاش حرف بزنه و وقتی میخام بگم غرورتو خورد نکن فقط عصبانی میشه وازم فاصله میگیره
من چطور میتونم همراهش باشم تا این روزا رو بگذرونه
اصلا انگار خودم شکست عاطفی خوردم اینقد حالم با دیدنش بده؟
4 تیر 1405