علت بالا رفتن فشار خون در لحضه؟
من چند وقته یهو فشارم میره بالا بعدش میاد پایین
استرس شدید میگیرم و تپش قلب دارم بعدش فشار میره بالا
هر جا میرم میگه پنیک استرسه
اگه فشار همش بره بالا بیاد پایین خطرناکه ؟
چی باید کنم؟نفرولوژیست گفت هر ۱۲ ساعت پروپرانول ۱۰ بخور
مغز اعصاب گفت اسنترا فقط بخور
یا میتونم صبح اسنترا بخورم شب پروپرانول ۱۰؟
دپاکین هم مصرف میکنم ۱۰ سال پیش سابقه تشنج دارم
استرس شدید میگیرم و تپش قلب دارم بعدش فشار میره بالا
هر جا میرم میگه پنیک استرسه
اگه فشار همش بره بالا بیاد پایین خطرناکه ؟
چی باید کنم؟نفرولوژیست گفت هر ۱۲ ساعت پروپرانول ۱۰ بخور
مغز اعصاب گفت اسنترا فقط بخور
یا میتونم صبح اسنترا بخورم شب پروپرانول ۱۰؟
دپاکین هم مصرف میکنم ۱۰ سال پیش سابقه تشنج دارم
4 تیر 1405