خستگی عمیق و افکار مرگخواهی — راهکار فوری
من خیلی خسته شدم! از همه چیز
خودم،خانوادم،دنیا و… حس اضافی بودن دارم و این حجم از درد و خشم و کینه و خستگی به خاطر خونوادمه! قبلا اتاقم و خونمون خیلی بهم ارامش میداد اما الان فقط افکار ناامید و مرگ سراغم میاد نمیدونم چیکار کنم!
خودم،خانوادم،دنیا و… حس اضافی بودن دارم و این حجم از درد و خشم و کینه و خستگی به خاطر خونوادمه! قبلا اتاقم و خونمون خیلی بهم ارامش میداد اما الان فقط افکار ناامید و مرگ سراغم میاد نمیدونم چیکار کنم!
22 اسفند 1404