درد سمت داخل زانو ولی آنچنان زیاد نیست؟
سلام من ورزشکار ام و هندبال کار میکنم و پیام گلر هست
تو فوتسال پام یکم پیچ خورد و بهش فشار نیاوردم و رفتم دکتر گفت که نزدیک به گرید دو هستم
آیا باید حتما جراحی کنم ؟
پام اصلا نه خالی میکنه نه درد خیلی زیاد دارم حتی موقع ورزش ولی از طرفی ترس دارم که مصدومیتم بدتر بشه
آیا میشه بدون جراحی برگردم؟
تو فوتسال پام یکم پیچ خورد و بهش فشار نیاوردم و رفتم دکتر گفت که نزدیک به گرید دو هستم
آیا باید حتما جراحی کنم ؟
پام اصلا نه خالی میکنه نه درد خیلی زیاد دارم حتی موقع ورزش ولی از طرفی ترس دارم که مصدومیتم بدتر بشه
آیا میشه بدون جراحی برگردم؟
2 تیر 1405