درد سمت داخل زانو ولی آنچنان زیاد نیست؟

سلام من ورزشکار ام و هندبال کار میکنم و پیام گلر هست
تو فوتسال پام یکم پیچ خورد و بهش فشار نیاوردم و رفتم دکتر گفت که نزدیک به گرید دو هستم
آیا باید حتما جراحی کنم ؟
پام اصلا نه خالی میکنه نه درد خیلی زیاد دارم حتی موقع ورزش ولی از طرفی ترس دارم که مصدومیتم بدتر بشه
آیا میشه بدون جراحی برگردم؟
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
نیاز به جراحی نیست ولی درمان غیرجراحی برای کنترل درد و التهاب و پایدار شدن زانو لازم هست.
0
وقت به خیر در گیرد دو درمان به صورت درمان دارویی، فیزیوتراپی و در صورت نیاز تزریق ترمیمی مثل پی ار پی است
0
سلام
برای فیزیوتراپی مراجعه کنید بخش اصلی درمان در فیزیوتراپی ورزش‌هایی هستند که شما رو اماده بازگشت به میدان مسابقه می کنند ولی در کنار آن دستگاه‌ها و استفاده از چسب‌های تخصص هم لازم خواهد بود.
درمان را عقب نندازید چون ممکنه بدون درمان با ادامه ورزش آسیب جدی تر شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.