باسلام من ۲۲سالمه ۴ سال پشت کنکور موندم و آخر هم قبول نشدم سال دوم رتبه ۱۲۰۰کشور شدم مهندسی برق شریف میخواستم فیزیک داخل کنکور ۹۸ درصد جواب دادم پدر معتاد است مادرم دیالیزی خودم فشارخونی شدم فشار تا ۲۱۰روی ۱۶۸ میره ضربانم تا ۱۷۰ خیلی آرزوهای بزرگ داشتم همین آرزوها خرابم کردن قرص اعصابم زیاد مصرف کردم مشکلات زیادی دارم بیپولی؛ بدبختی تنها راهش خودکشی است راهی برام نمانده درحال اقدام هستم
17 اسفند 1404
پاسخ پزشکان
4
سلام. دوست عزیز؛ درک می کنم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنید و احساس ناامیدی شدیدی دارید. با این حال، خودکشی راه حل مشکلات شما نیست و تنها باعث از بین رفتن فرصت بهبود و رسیدن به آرزوهایتان می شود. لطفا بدانید که شما تنها نیستید و کمک در دسترس است. با توجه به شرایط حاد شما، *مهمترین و فوریترین اقدام این هست که حتما با اورژانس اجتماعی (شماره 123 تماس بگیرید. چون آنها میتوانند در این لحظات حساس واقعا به شما کمک کنند.
احتمالاً شما دچار افسردگی شدید و بحران روانی هستید. در بیشتر موارد این افکار نشانه یک بیماری قابلدرمان است؛ فعلاً تلاش کنید آرام بمانید و بدانید نیاز به کمک فوری دارید. راهکارهای عملی: 1 همین الآن با اورژانس 115 تماس گرفته یا سریع به نزدیکترین بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کنید. 2 داروها و هر چیزی که ممکن است به شما آسیب برساند از دسترس دور کنید و از مصرف قرص اضافه خودداری کنید. 3 با یک نفر مطمئن (خانواده، همخونه، همسایه) تماس بگیرید و تنها نمانید تا کمک برسد. 4 اگر امکان دارد از خدمات مشاوره یا خط بحران منطقهای استفاده کنید یا مستقیم به بخش اورژانسروانپزشکیمراجعه کنید. علائم هشدار: 1 غش، کاهش سطح هوشیاری یا تشنج 2 تپش قلب بسیار شدید، درد یا فشار قفسه سینه یا فشار خون بسیار بالا 3 اقدام عملی به خودآسیبی یا تلاش برای پایان دادن به زندگی تخصص پیشنهادی: روانپزشکی
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.