درد در ناحیه سمت راست شکم وتنگی نفس عصبانیت؟

سلام خیته نباشد من هفت ماه پیش کیست کبد داشتم کیست هیداتید به ابعاد ۷۵در۵۶دکتر گفت باید جراحی بشم کیستم بزرگه لیزی یا همون لاپراسکوپی حراجیم کرد بعد هفت ماه من هنوز درددر دارم و کاهش وزنم دارم ایا این درد میتونه طبیعی باشه مثلا هنوز زخم باشه یا دلیلی دیگه میتونه داشته باشه خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین کمکم کنین
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.