علت درد سمت راست شکم بالای ناف چیست؟

سلام. من ۷ ماه هست درد شکمی از قسمت خاصی در بالای ناف سمت راست داشتم بدون علائم گوارشی. از حدود ۴۰ روز پیش این درد به صورت سوزش و دردهای نقطهای به خصوص بالای ناف حس میشه و گاهی انگار شعله آتش در شکمم روشنه. با لمس هم دردش حس میشه. گاهی زیر دندههام مخصوصا دنده راست درد داره سهال خیلی کم پیش میاد و یبوست هم ندارم. ولی سوزش و درد و تیر کشیدن و دلپیچه دارم. آزمایش FIT FOB منفی شد. ممنون راهنمایی بفرم
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
با توجه به اینکه درد شما طی 7 ماه رفع نشده جهت معاینه به متخصص داخلی یا گوارش مراجعه کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.