حال روحیم وخیمه افتادن یه درس تو دانشگاه خیلی بده؟
سلام ببخشید من حالم خیلی بده چون یه درس دو واحدیو میفتم هیچجوره نمیتونم کاری کنم پاس بشم، فراتر از توانمه، بقیه نمره هام در حد ۱۷ ۱۸ شدن ولی این اینطوری شد و الان حالم اوکی نیست. هرروز بابتش گریه میکنم کلی و تنگی نفس میگیرم. یکم پیش حمله پنیک داشتم. ذلم نمیخواد حتتی برم اموزش بگم افتادم میخوام دوباره بردارم روم نمیشه.دوره تحصیلمم طولانی میشه غمگینم و مضظرب و ناامید. مطمئنم مسخره میشم. طرد میشم.
3 تیر 1405