احساس گناه و وابستگی در رابطه کنترلگر
با سلام .من با آقای متاهل صیغه ام ایشون خیلی کنترلگر هستن کلا صفر تا صد محدودم هیچگونه معاشرتی حتی خانواده ندارم هر گونه انتقاد میکنم یکم ناراضی نشون بدم کلا باهام سرد و ناراحت برخورد میکنه همش احساس گناه میده میگه هر چی کردم فقط خواستم ازت محافظت کنم تا خوب باشی کلا درگیر گذشته ام هست خیلی تهدیدم میکنه با خانواده ام میگه اونا ضربه میزنن الان باهام فقط سرد برخورد میکنه ولی میگه اونارو شدیدا ضربه
1 تیر 1405