گزارش امآرآی یا نظر پزشک؛ کدام معتبرتر؟
دوماه پیش افتادم زانوم کبود شد و یکم کوفتگی داشت بعدسه هفته یکم پام سنگین شدوکم جون ودرد شروع شد دکتر ارتوپدمعاینم کرد و گفت سالمی با اسرار خودم ام ار ای نوشتن و با دیدن کلیشه فرمودن کشیدگی رباط acl و مقدار کمی اب اورده نوشتن برای فیزیو، دکتر دوم رفتم و از روی کلیشه گفتن پارگی رباطه با اسیب کم مینیسک و اب اوردن، دکترسوم گفتن پارگیه و در معاینه پام محکم بودالان گزارش اومده نوشته سالم کدوم درسته؟
7 تیر 1405