آیا رابطه جنسی هفت بار در هفته طبیعی است؟

سلام با آقایی آشنا شدم که میگن من طبعم خیلی گرمه و بعد از ازدواج باید هفته ای ۷ بار یا حتی یه وفتایی دوبار در روز رابطه جنسی داشته باشیم آیا این مقدار از رابطه نرمال هست یا اینکه ایشون مشکل جنسی دارن و نباید باهاشون ازدواج کرد؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
تعداد دفعات رابطه در زوج‌ها متفاوت است.
هفت‌های 7 بار برای برخی طبیعی است.
مهم کیفیت رابطه و رضایت هر دو طرف است.
اگر درد یا مشکل عملکردی نیست، جای نگرانی ندارد.
0
افراد علایق و توان متفاوت با هم دارن، اشاره ای به سن ایشون نفرمودین! در این خصوص هیچ قانونی وجود نداره که گفته بشه فلان میزان رابطه در طول هفته نرمال هست یا خیر، فاکتور‌های مختلف بررسی می‌شه و معمولا 3 الی 4 بار در هفته نرمال هست
0
سلااام دوست عزیز
احساس کردم این مساله موجب نگرانی و حتی ترس شما شده است، خوب کاملا قابل درک است
رابطه ی جنسی مساله ایست که اگر طبق خواست و انتظار دو طرف نباشد می تواند بسیار مشکل ساز باشد
معمولا اگر زوجین رابطه ی سالمی داشته باشند به این معنی که شناخت، درک کامل و متقابل، محبت و دوست داشتن در رابطه ی آنها حاکم باشد رابطه ی جنسی خودکار تنظیم می شود و هر دو طرف رضایت کامل خواهند داشت
پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از مشکلات بعد از ازدواج حتما قبل از تصمیم گیری از جلسات مشاوره ی پیش از ازدواج استفاده کنید
این امر برای رسیدن به شناخت کامل تر و صحیح تر نسبت بهم به شما کمک می کند و می توانید آگاهانه تر ازدواج کنید
همچنین مطرح کردن این موضوع از سمت پارتنر شما خود جای بررسی دارد
0
سلام
وقت بخیر
برای بررسی و ارزیابی تخصصی به یک روانشناس که در سکستراپی تخصص دارند مراجعه فرمایید.
موفق باشید
0
سلام
دوست عزیز
در مورد این مسایل رضایت دو طرف مهمه و درک متقابل، بهتر هست به مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنید تا انتظارات یا نگرانی‌ها بررسی بشه.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.