برگزاری مراسم چهلم در این شرایط مناسب است؟
با سلام
اواخر اردیبهشت(حدودا ۲۸ اردیبهشت) میخوان چهلم بگیرن که من مخالفت کردم که در این شرایط نباید گرفته بشه و خود فامیل هم راضی به اومدن نیست و با این کار مردم رو تو شرایط سخت قرار میدهید اما همه گفتن نه! چون همه جا باز شده پس شرایط عادی هست
آیا به نظرتون روی موضع خودم یعنی عدم برگزاری مراسم چهلم پافشاری کنم ؟ چون هم موضع خودم در این موقعیت کم هست و اکثریت با برگزاری موافقن!!
ممنون
اواخر اردیبهشت(حدودا ۲۸ اردیبهشت) میخوان چهلم بگیرن که من مخالفت کردم که در این شرایط نباید گرفته بشه و خود فامیل هم راضی به اومدن نیست و با این کار مردم رو تو شرایط سخت قرار میدهید اما همه گفتن نه! چون همه جا باز شده پس شرایط عادی هست
آیا به نظرتون روی موضع خودم یعنی عدم برگزاری مراسم چهلم پافشاری کنم ؟ چون هم موضع خودم در این موقعیت کم هست و اکثریت با برگزاری موافقن!!
ممنون
4 اردیبهشت 1399