خشکی یکطرفه گلو و حس گیر کردن چیست؟
یه سال پیش دقیقا همین موقعه تقریبا دو ماه تمام گلوم خشک خشک بود چند بار دکتر رفتم که یکیش گفت آلرژی داری وقتی ماست و ترشی میخوردم بدتر خشک میشد یه بارم آذر ماه اینجوری شدم و احساس میکردم باز اونجوری شدم ولی اینبار یه طرف گلوم خشک شده گاها احساس میکنم تو اون یه طرف یه چیزی گیر کرده بعضا پایین گلوم بعضی موقع ها هم بالای گلوم
وقتی می خوابم خوب میشه بیدار میشم آب دهنمو که قورت میدم بازم همونجوری میشه
وقتی می خوابم خوب میشه بیدار میشم آب دهنمو که قورت میدم بازم همونجوری میشه
1 تیر 1405