تعویض دریچه در بیماران دارای باتری قلب
سلام وقتتون من مشکل TOF داشتم که عمل سختی در دوسالگی انجام دادم
اواخر ۱۷ سالگی هم عمل باتری قلب CRT-P انجام دادم
الان هم دریچه قلب من مشکل خیلی شدیدی داره و ۱۵ شهریور نوبت MRI دارم بیمارستان شهید رجایی تهران و دکتر گفته به احتمال زیاد باید عمل بشی میخواستم بدونم عمل از چه روشی ممکنه انجام بدن؟
اواخر ۱۷ سالگی هم عمل باتری قلب CRT-P انجام دادم
الان هم دریچه قلب من مشکل خیلی شدیدی داره و ۱۵ شهریور نوبت MRI دارم بیمارستان شهید رجایی تهران و دکتر گفته به احتمال زیاد باید عمل بشی میخواستم بدونم عمل از چه روشی ممکنه انجام بدن؟
1 تیر 1405