علت احساس بی حالی و کم انرژی بودن پس از ترک آریپیپرازول ۵ چیست؟
با عرض سلام
من حدود ۱ سال داروی آریپیپرازول رو روی دوز ۵میلی گرم با تجویز پزشک مصرف کردم و بعد حدود ۳ ماه روی دوز ۲.۵ میلی مصرف کردم و پس از اون قطع کردم، الان بعد از گذشت ۱ ماه هیچ علائم روانی خاصی رو تجربه نمیکنم و فقط تنها مشکلم احساس بی حالی و کم انرژی بودن در طول روز هست علارقم این که خواب کافی دارم در طول شبانه روز،میخواستم بدونم علتش چیه و تا کی ادامه پیدا میکنه این حالت بیحالی و کم انرژی
من حدود ۱ سال داروی آریپیپرازول رو روی دوز ۵میلی گرم با تجویز پزشک مصرف کردم و بعد حدود ۳ ماه روی دوز ۲.۵ میلی مصرف کردم و پس از اون قطع کردم، الان بعد از گذشت ۱ ماه هیچ علائم روانی خاصی رو تجربه نمیکنم و فقط تنها مشکلم احساس بی حالی و کم انرژی بودن در طول روز هست علارقم این که خواب کافی دارم در طول شبانه روز،میخواستم بدونم علتش چیه و تا کی ادامه پیدا میکنه این حالت بیحالی و کم انرژی
4 تیر 1405