علت گیر کردن چیزی در گلو هنگام بلع و ترش کردن
سلام من از بچگی همش ترش میکردم به حدی که بالامی آوردم وهیچی نمیتونستم بخورم حتی آب هم میخوردم سریع ترش میکردم وقتی چایی میخوردم انگار دارم اسید میخورم تمام گلوم ومعدم میسوخت تاسن ۱۸سالگی که یه خانومی برام عرق زنیان طبیعی آورد هروقت ترش میکردم یکم ازش میخوردم و سریع خوب میشدم وبعدازیه مدت خوب شدم اماتازه دوباره شده وهرچی میخورم هم ترش میکنم هم انگار یه چیزی تو گلوم گیر کرده وموقع غذاخیلی درد میکنه
6 تیر 1405