راهکارهای درمانی برای کاهش افسردگی و افزایش اشتها در دختر ۲۲ ساله

دخترم اصلا میل به غذا نداره ینی اشتها نداره همش حالت تهوع داره الان به مدت سه ساله افسردگی داره باید چکار کنم ؟
23 خرداد 1403

پاسخ پزشکان

0
با سلام،
باید تحت نظر روانپزشک باشن و دارو مصرف کنن
0
سلام
بهتره زیر نظر روانپزشک دارو مصرف شود
0
به احتمال زیاد بی اشت‌هایی عصبی و ناشی از افسردگی هست
0
سلام
حتما باید توسط روانپزشک بررسی بشن
0
به روانپزشک مراجعه نمایید و به محض شروع درمان با متخصصین تغذیه و رژیم درمانی که در زمینه بی اشت‌هایی‌های عصبی مشاوره ارتباط بگیرید
0
سلام
به روانپزشک مراجعه کنین

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

درمان افسردگی و افزایش اشت‌ها در دختر ۲۲ ساله باید با مشاوره و درمان توسط یک روانشناس یا روانپزشک شروع شود.
همچنین ممکن است نیاز به مشاوره تغذیه و دارو‌های متعادل کننده شهوت غذایی داشته باشد.
ورزش منظم نیز می‌تواند به کاهش افسردگی و افزایش اشت‌ها کمک کند.
اهمیت پیگیری و درمان به موقع این مشکلات نه تنها برای بهبود وضعیت جسمی و روانی دختر شما مهم است بلکه از اهمیت بسزایی برای جلوگیری از عوارض جدی آنها برروی سلامت عمومی او برخوردار است.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.