MR خفیف در اکو؛ آیا خطر دارد؟
سلام من ۲۲سالمه تپش قلب داشتم و سوزش وسط سینه و دست چپم تیر میکشید رفتم نوار و اکو دادم دکتر گفت یه Mrmild خفیف داری خودش که گفت همه دارن وخیلی نگرانم نمیدونم چرا فشارم رفته بالا وقتی دراز میکشم تپش قلب زیاد دارم اما وقتی راه میرم کمتره بعضی وقتا یهویی احساس میکنم تو گلوم آزمایش تیروئبد هم دادم خوب بود میترسم واسه باردارکه بشم میترسم اون Mrخفیف بیشتره شه یا سکته کنم واقعا شب روز ذهنم درگیر کرده
1 تیر 1405