برون ده قلب کم و نارسایی دریچه میترال و ائورت و عمل جراحی؟
سلام ۵۷ ساله هستم زن و اکو که گرفتیم اینه و الان نزدیک ۱۰ روز علائم سستی و بی حالی دارم که بعد از چند دقیقه در کنار سستی و بی حالی سرگیجه هم موقع بلد شدن اضافه میشود و حس سنگینی سر که حتی با سرمم هست؟آیا برون ده قلب کم و نارسایی ها نیاز به عمل دارند؟ امکان اینکه جلوی پیشرفت نارسایی کامل دریچه هارو بگیریم و تا ۲۰ سال دیگه نیاز به جراحی پیدا نکنم هست؟ واینکه علائم بدنی که دارم مربوط به مشکل قلبمه؟
2 تیر 1405