دختر ۱۵ساله خودزنی و افسردگی — چه کنم؟
دخترم ۱۵سالشه مادرش همون بچگی ترکمون کردمنم ب ناچاراونوبه پدرومادرم سپردم تاپدرم زنده بوداوصاع بدنبودولی بعددخترم دچارافسردگی شدیدشد میره تواتاق تاریک اهنگ میذاره شده ۲۴ساعت فقط یه اهنگ پلی شده تمام دستشوباتیغ بریده پرخاشگره اصلا نمیشه باهاش حرف زد سریع اعصبانی میشه دوبارازخونه فرارکرده ک یباربعدچندروزتهران پیداش کردم باهاش حرف میزنی فقط یک ساعته بازهمون اوصاع قبلیه چکارکنم
1 تیر 1405