ورزش بدنسازی بعد از گذاشتن استنت قلبی
سلام.وقت همگی بخیرسوالی داشتم
من تنگی نفس و سنگینی سر و خستگی مداوم داشتم.موقع پیاده روی زیاد مشکلی نداشتم فقط هنگام دویدن.
به دکتر قلب مراجعه کردم
و گفتن رگ آئورت هستش
چندین ماه دارو دادن مصرف کردم و بعد از چند ماه گفتن بهتره استند بزارم.
من در حال حاظر انژیو کردم و استند گذاشتن
سوال اینکه: بعد از انژیو و استند گذاری میشه ورزش بدنسازی رو انجام داد؟
من تنگی نفس و سنگینی سر و خستگی مداوم داشتم.موقع پیاده روی زیاد مشکلی نداشتم فقط هنگام دویدن.
به دکتر قلب مراجعه کردم
و گفتن رگ آئورت هستش
چندین ماه دارو دادن مصرف کردم و بعد از چند ماه گفتن بهتره استند بزارم.
من در حال حاظر انژیو کردم و استند گذاشتن
سوال اینکه: بعد از انژیو و استند گذاری میشه ورزش بدنسازی رو انجام داد؟
2 تیر 1405