علت تهوع و احساس گرم شدن و تنگینفس بعد از کافئین
هر وقت کافئین یا انرژی زا میخورم تپش قلب و استرس میگیرم و قلبم تیر میکشه روز های معمولی هم تنگی نفس دارم حتی پیاده روی یا کمی ورزش جنبشی انجام میدم دیگه نفس کشیدن سخته برام گاهی اوقات حالت تهوع میگیرم بدون اینکه بالا بیارم نظرتون چیه من با چیکار کنم دکتر ریه هم رفتم هر کدوم یه چیزی میگن دردم و هنوز مشخص نکردن (و اینکه ما ارثی از سمت پدری عمه و عموم و دخترعموم و آسم دارند ممکنه منم آسم داشته باشم؟؟
5 تیر 1405