چرا از وقتی دکتر قرص فشار خونم رو صبح و شب کرده خیلی بیحالم؟

قبلا قرص فشار رو فقط صبح ها میخوردم رفتم دکتر فشارم رو گرفت بالا بود واسه همین صبح و شب گفت بخورم اما الان چند روزه خیلی بیحالم
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
با سلام
احتمالا گاهی دچار افت فشارخون می‌شوید.
توصیه می شود هولتر فشارخون به صورت 24 ساعته انجام بدین و بعد درباره دوز دقیق دارو تصمیم گرفته شود.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.