خستگی بیدلیل چند هفتهای؛ چه کاری انجام دهیم؟
با سلام
دو سه هفته ای هست که احساس خستگی بی دلیل دارم،و احساس می کنم با خوابیدن هم جبران نمیشه.البته کیفیت خوابم خوب نیست،هیچ گونه کاهش اشتها،وزن کم کردن،درد،مشکل گوارشی هم ندارم،سابقا تیرویید کم کار داشتم که با دارو رفع شد و الان دارو مصرف نمی کنم،نمی دونم دلیل این خستگی دو سه هفته ای چیست؟
دو سه هفته ای هست که احساس خستگی بی دلیل دارم،و احساس می کنم با خوابیدن هم جبران نمیشه.البته کیفیت خوابم خوب نیست،هیچ گونه کاهش اشتها،وزن کم کردن،درد،مشکل گوارشی هم ندارم،سابقا تیرویید کم کار داشتم که با دارو رفع شد و الان دارو مصرف نمی کنم،نمی دونم دلیل این خستگی دو سه هفته ای چیست؟
7 تیر 1405