سقد جنین کردم و شیر هنوز خشک نشده و از قرص اورژانسی استفاده کردم؟
من حدود چهار ماه پیش سقد جنین کردم و چهار ماهش بود و اینکه تا الان که چهار ماه گذشته شیر دارم
و سه بار هم از قرص اورژانسی استفاده کردم و نمیتونم به دکتر و جایی مراجعه کنم
به نظر شما باعث نازایی که نمبشه؟
و سه بار هم از قرص اورژانسی استفاده کردم و نمیتونم به دکتر و جایی مراجعه کنم
به نظر شما باعث نازایی که نمبشه؟
5 تیر 1405