خودارضایی و تأثیر بر باروری و قاعدگی
من قبل از انجام آزمایش و سونوگرافی، گاهی خودارضایی داشتم.
آزمایش خون و سونوگرافی کامل انجام دادم و گفتند همه چیز طبیعی و سالم است.
اما بعد از اینکه نتایج طبیعی بود، فقط یک بار دیگر هم خودارضایی داشتم.
میخواستم بپرسم آیا این موضوع میتواند روی رحم، تخمدانها، پریود یا باروری من در آینده تاثیری داشته باشد یا نه؟
و آیا نیاز به بررسی یا سونوگرافی دوباره دارم؟
آزمایش خون و سونوگرافی کامل انجام دادم و گفتند همه چیز طبیعی و سالم است.
اما بعد از اینکه نتایج طبیعی بود، فقط یک بار دیگر هم خودارضایی داشتم.
میخواستم بپرسم آیا این موضوع میتواند روی رحم، تخمدانها، پریود یا باروری من در آینده تاثیری داشته باشد یا نه؟
و آیا نیاز به بررسی یا سونوگرافی دوباره دارم؟
2 تیر 1405