کمکاری تیروئید در بارداری و ریسک سقط
سلام با تنبلی تخمدان طبیعی و با مصرف دوفامد باردار شدم عدد بتا دوروز مونده به موعد ۱۹۴۳ بودتازه فهمیدم. و هنوز برای ازمایشات تکمیلی نرفتم بخاطر تعطیلی )
تیرویید کمکار دارم ۶ ماه یکبار چک میکنم شش ماه پیش ۳.۵ بود دیگه چک نکردم هنوز و گهگاهی قرصمو فراموش کردم حالا استرس دارم اگه خیلی کمکار شده باشه چی میشه باعث سقط میشه ؟خیلی استرس دارم میگن روی هوش هم اثر میذاره ؟
تیرویید کمکار دارم ۶ ماه یکبار چک میکنم شش ماه پیش ۳.۵ بود دیگه چک نکردم هنوز و گهگاهی قرصمو فراموش کردم حالا استرس دارم اگه خیلی کمکار شده باشه چی میشه باعث سقط میشه ؟خیلی استرس دارم میگن روی هوش هم اثر میذاره ؟
3 تیر 1405