من مشکلم این بود پریودم قطع نمیشد کلا پزشک علت رو تنبلی تخمدان تشخیص داد چون ال دی اذیتم میکرد( میل جنسیمو صفر میکرد) بهم گفت از روز۵ تا ۱۵ روز قرص استروژن دوز۱/۲۵ بخور بعدش از اون ب بعد فقط روزی یدونه دوفامند۱۰ من حواسم نبود از روز۳ خوردم مشکلی که نداره؟ الان روز نهممه ولی لک بینی دارم طبیعیه کی بهتر میشم؟ ایا این قرصا اثر ضد بارداری دارن؟
3 خرداد 1405
پاسخ پزشکان
0
- تا زمانی که سیکل شما منظم نشده از روش محافظتی (مثلا کاندوم) استفاده کنید تا خطر بارداری کاهش یابد. - مقدار و رنگ خونریزی و هر علامت جدید را یادداشت کنید تا در مراجعات بعدی قابل بررسی باشد
سلام خدمت شما عرض شود احتمالا لکهبینی شما ناشی از تغییر زمان شروع داروی هورمونی و نوسان هورمونهاست؛ در بیشتر موارد این لکها گذرا هستند و با ادامه درمان به تدریج بهتر میشوند، نیاز به نگرانی فوری معمولا نیست
احتمالاً لکهبینی شما ناشی از تغییر زمان شروع داروی هورمونی و نوسان هورمونهاست؛ در بیشتر موارد این لکها گذرا هستند و با ادامه درمان به تدریج بهتر میشوند، نیاز به نگرانی فوری معمولاً نیست. راهکارهای عملی: - داروها را طبق دستور پزشک ادامه دهید و مصرف ناگهانی را قطع نکنید. - تا زمانی که سیکل شما منظم نشده از روش محافظتی (مثلاً کاندوم) استفاده کنید تا خطر بارداری کاهش یابد. - مقدار و رنگ خونریزی و هر علامت جدید را یادداشت کنید تا در مراجعات بعدی قابل بررسی باشد. - در صورت تردید یا تغییر برنامه درمانی، اطلاعات مصرف (از جمله شروع از روز ۳ را برای پزشک یادداشت کنید. علائم هشدار: - خونریزی خیلی شدید یا همراه سرگیجه و غش. - تأخیر طولانی قاعدگی و تست بارداری مثبت یا علائم بارداری. - درد قفسه سینه، تنگی نفس یا تورم ناگهانی یک پا. تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.