پرش دست و پا بعد آمپول یا قطع دپاکین؛ چهعلتی دارد
سلام من پرش دستو پادارم آزمایشاودکترای مختلف گفتن هیچی نیس الان ۲ساله پیش یه دکترمیرم ودپاکین و لاکسامصرف میکنم وحالم خوبه یه ماه بودکه دپاکینو قطع کرده بودم که دیشب آمپول نوروبین و دگزامتازون زدم بخاطر تب و لرز،بعداز چندساعت دوباره پرش دستو پاگرفتم و نصف دپاکین روخوردم بازم پرش داشتم ورفتم آرامبخش زدم استراحتکردم بهترشدم الان دکترمو عوض کنم؟یا ممکنه علتش اون آمپولا باشه؟
6 تیر 1405