بارداری حین مصرف سیتالوپرام و الانزاپین
سلام وقتتون بخیر
بنده در حال اقدام برای بارداری هستم اما به علت میگرن و پنیک در حال استفاده از داروی سیتالوپرام ۲۰ و الانزاپین ۲.۵ هستم . پزشک مغز و اعصاب گفتن که مشکلی برای اقدام به بارداری وجود نداره ، اما نگرانم که نکنه این داروها تاثیر منفی در زمان بارداری داشته باشن ضمنا داروها رو ۱۹ روزه شروع کردم و پریودم یک هفته جلو افتاد . ممنون میشم راهنمایی کنید .
بنده در حال اقدام برای بارداری هستم اما به علت میگرن و پنیک در حال استفاده از داروی سیتالوپرام ۲۰ و الانزاپین ۲.۵ هستم . پزشک مغز و اعصاب گفتن که مشکلی برای اقدام به بارداری وجود نداره ، اما نگرانم که نکنه این داروها تاثیر منفی در زمان بارداری داشته باشن ضمنا داروها رو ۱۹ روزه شروع کردم و پریودم یک هفته جلو افتاد . ممنون میشم راهنمایی کنید .
6 تیر 1405