حس توده در گلو و سوزش؛ احتمال رفلکس
حدود دو سه هفته معمولا صبح ها احساس سوزش داخل گلوم داشتم و خیلی اتفاقی سه روز پیش متوجه یک جسم خارجی داخل گلوم شدم که گاهی حسش میکنم و گاهی نه معمولا وقتی باد گلو میزنم نیست وقتی اب رو جرعه جرعه و اروم میخورم نیست موقع غذا خوردنم احساس میکنم که غذا به ارومی پایین میره
قبل اینکه توده حس کنم اسید معدم یک بار بالا اومد و دیشبم باز اسید معدم و داخل گلوم احساس کردم
قبل اینکه توده حس کنم اسید معدم یک بار بالا اومد و دیشبم باز اسید معدم و داخل گلوم احساس کردم
5 تیر 1405