مشکل اسکولیوز دارم . درد وسط دو کتف در مهره ها دارم؟
مشکل اسکولیوز دارم ولی چون یه کیست توی گردنم و نزدیک نخاع هست عمل نمیکنن الان من باید چیکار کنم دکتر رفتم گفته باید همینطوری باشی و درد بکشی ولی عمل نشی
آیا این کیست بدون عمل در آینده به خودی خود خطر نداره برام
آیا این کیست بدون عمل در آینده به خودی خود خطر نداره برام
5 تیر 1405