علت و درمان و علائم بالا بودن استروژن در مرد؟
من ۱۸ سالمه از اوایل بلوغ بافت سینم شروع به رشد کرد و الان با اینکه چاق نیستم ولی سینه هام به نسبت درشتن و اینکه صدای خیلی نازکی دارم در حد که اگر تلفنی با کسی صحبت کنم ذره ای خواهد فهمید که من پسرم الان ازمایش دادم و این نتیجه ازمایشمه میدونم استروژنم بالاست دکتر غدد بهم شبی یک عدد تاموکسی فن داد ایا با مصرف این دارو صدام خوب میشه ؟ایا پروژسترونمم بالاست ؟
4 تیر 1405