چندروز بعد ازمصرف قرص پیشگیری از بارداری لک دیدم آیا طبیعیه؟
من یک روزبعد ازاتمام پریودی رابطه محافظت نشده داشتم وقرص پیشگیری از بارداری مصرف کردم،الان ۵روز ازمصرف قرص میگذره و لک دیدم،هنوز ۲۰روز تا تایم پریودی مونده،دلیل این لک دیدن چیه؟؟؟؟
واینکه اولین بار قرص مصرف کردم
واینکه اولین بار قرص مصرف کردم
4 تیر 1405