درمان یبوست شدید و مقاوم در سندرم روده تحریکپذیر (IBS)؟
سلام و خسته نباشیدمن دوبا تا الان کلونوسکوپی دادم همین شهرستان خودمون گفتن مشکلی نیست روده تحریک پذیره ولی هیچ دارویی درست بهم کمک نمیکنه شدیدا یبوست دارم هرداروی ملین و پربیوتیکی رو استفاده کردم فقط با شیاف اندازه یه بچه ۲ساله دسشوییم به زور میاد۲ ساله باد شکم اصلا نداشتم به جز مواقعی نادر اونم به زور تو دسشویی خستگی دارم و ضعف کمک میخوام افسرده شدم اگه میتونید کمک کنیدادرس بدین بیام.
4 تیر 1405