مایع دور جنین 26 در هفته ۳۶ — آیا نگران باشم؟
سلام و وقت بخیر. من ۳۶ هفته بارداری هستم دیابت ندارم ولی مایع دور جنین ۲۶ هست ، ۱۰ روز دیگه موعد زایمانمه( سزارین اختیاری ).
، الان نمیدونم چیکار کنم که مایع کم بشه ، چون پزشکم گفته بود شیرینی جات حذف بشه کلا و مایعات کم مصرف کن منم همون طور عمل کردم ولی باز مایع ۱ دونه بالا رفت و ۲۶ شد میفرمایین چیکار کنم تا ۱۰ روز دیگه خطری برای بچم هم نداشته باشه و مایع کم بشه ،؟
، الان نمیدونم چیکار کنم که مایع کم بشه ، چون پزشکم گفته بود شیرینی جات حذف بشه کلا و مایعات کم مصرف کن منم همون طور عمل کردم ولی باز مایع ۱ دونه بالا رفت و ۲۶ شد میفرمایین چیکار کنم تا ۱۰ روز دیگه خطری برای بچم هم نداشته باشه و مایع کم بشه ،؟
1 تیر 1405