علت درد شدید قفسه سینه و ناتوانی در تنفس؟
از اسفند قفسه سینم تیر میکشید نمیتونستم تکون بخورم ترقوه و شونم حتی دست چپ و راست نمیتونستم با دست چپم کار کنم نفس نمیتونستم بکشم نفس میکشیدم بدتر میشد
با عصبانیت و ناراحتی یا فشار بدتر میشد خیلی زود
هی درد میگیره شونه راست هم همینطور حالت تهوع و سرگیجه میگرفتم هروقت درد داشتم
نمیدونم چرا دکتر گفت هیچیم نیست و هیچی نگفت
با عصبانیت و ناراحتی یا فشار بدتر میشد خیلی زود
هی درد میگیره شونه راست هم همینطور حالت تهوع و سرگیجه میگرفتم هروقت درد داشتم
نمیدونم چرا دکتر گفت هیچیم نیست و هیچی نگفت
4 تیر 1405