علت درد شدید قفسه سینه و ناتوانی در تنفس؟

از اسفند قفسه سینم تیر میکشید نمیتونستم تکون بخورم ترقوه و شونم حتی دست چپ و راست نمیتونستم با دست چپم کار کنم نفس نمیتونستم بکشم نفس میکشیدم بدتر میشد

با عصبانیت و ناراحتی یا فشار بدتر میشد خیلی زود

هی درد میگیره شونه راست هم همینطور حالت تهوع و سرگیجه میگرفتم هروقت درد داشتم

نمیدونم چرا دکتر گفت هیچیم نیست و هیچی نگفت
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
درد شدید قفسه سینه با ناتوانی در تنفس اورژانس پزشکی است.
علل احتمالی شامل پنوموتوراکس، آمبولی ریه، آنژین صدری یا پریکاردیت است.
با توجه به شدت علائم، مراجعه فوری به اورژانس و انجام نوارقلب، اکو و سیتیاسکن قفسه سینه ضروری است.
این پاسخ جایگزین معاینه پزشک نیست.
0
سلام
درد‌های شما با اضطراب تشدید میشن.
اول نفرمودید چه نوع بررسی ای براتون انجام شده.
مشکلات قلبی بعید هست.
توصیه می‌کنم عضلانی اسکلتی پیگیری کنید.
0
سلام
دردهاتون با در‌های عصبی و یا اسکلتی مطابقت بیشتری داره.
اگه بررسی‌های قلبی نرماله با پزشک مغز و اعصاب و سپس روانپزشک مشورت کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.