درد از ساق دست که به مچ و شانه میزند
سلام
حدود دو ماه پیش من روی پله ها سر خوردم و ساق دستم سیاه و کبود شد و کمی هم قرمزی داشت ولی چون میتونستم حرکتش بدم و درد نداشت به دکتر مراجعه نکردم، دردش طوری بود که فقط وقتی به کبودی دست میزدم درد رو احساس میکردم ، کارهای روزانه رو میتونستم باهاش انجام بدم و مشکلی نداشتم. الان بعد از گذشت دو ماه همون ناحیه درد میکنه و دردش به شانه و مچ دستم میزنه. مشکلی برای دستم به وجود اومده؟
حدود دو ماه پیش من روی پله ها سر خوردم و ساق دستم سیاه و کبود شد و کمی هم قرمزی داشت ولی چون میتونستم حرکتش بدم و درد نداشت به دکتر مراجعه نکردم، دردش طوری بود که فقط وقتی به کبودی دست میزدم درد رو احساس میکردم ، کارهای روزانه رو میتونستم باهاش انجام بدم و مشکلی نداشتم. الان بعد از گذشت دو ماه همون ناحیه درد میکنه و دردش به شانه و مچ دستم میزنه. مشکلی برای دستم به وجود اومده؟
7 تیر 1405