راهی برای یبوست و شقاق بارداری هست؟
سلام
من ۲۸ هفته هستم.بغیر از یبوست و هموروئید همیشگی، دو بار تا الان یبوست خیلی شدید با شقاق بسیار شدید داشتم که زندگی سخت شده بود.
به نظر خودم رعایت میکنم اما بازم یبوست دارم و بعد دفع یه کم سفت شقاق میگیرم و سوزش بسیار شدید که نمیتونم راه برم.
خواهش میکنم بفرمایید چیکار کنم؟ چی مصرف کنم؟ آیا پماد و شیاف آنتی همورویید برای روزایی که شقاق دارم خوبه مصرف کنم؟
شربت mom اشکال نداره هر روز بخورم؟
من ۲۸ هفته هستم.بغیر از یبوست و هموروئید همیشگی، دو بار تا الان یبوست خیلی شدید با شقاق بسیار شدید داشتم که زندگی سخت شده بود.
به نظر خودم رعایت میکنم اما بازم یبوست دارم و بعد دفع یه کم سفت شقاق میگیرم و سوزش بسیار شدید که نمیتونم راه برم.
خواهش میکنم بفرمایید چیکار کنم؟ چی مصرف کنم؟ آیا پماد و شیاف آنتی همورویید برای روزایی که شقاق دارم خوبه مصرف کنم؟
شربت mom اشکال نداره هر روز بخورم؟
3 تیر 1405