احتمال بارداری با کاندوم چقدر است؟

پارتنرم در تاریخ ۱ تیر پریودشده وسیکلهای قبلی اوتقریبامنظم بوده(۵اردیبهشت، ۲خرداد، ۱تیر).مادرتاریخ ۶ تیر رابطه داشتیم و از کاندوم استفاده کردیم. انزال داخل کاندوم انجام شد و بعدازرابطه متوجه پارگی یا سوراخی در کاندوم نشدم ونوک کاندوم هم سالم بودفقط به دلیل استرس،شک دارم که شاید از کنارههای کاندوم نشتی اتفاق افتاده باشد. چون ته کاندوم سفید رنگ بود ولی از لوبریکانت و ترشحات واژن شاید بوده نمیدونم
7 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
صفر است مگر کاندوم پاره شود یا نشت مایع منی ار کنار کاندوم

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً خطر بارداری پایین است چون انزال داخل کاندوم انجام شده و شما پارگی و اضح ندیده‌اید؛ در بیشتر موارد استفاده صحیح از کاندوم از حاملگی جلوگیری می‌کند.
با این حال نشت از کناره‌ها یا آلودگی لوبریکانت می‌تواند احتمال خیلی کمی اضافه کند، پس نگران باشید اما آرام بمانید.
راهکار‌های عملی:
1 اگر از رابطه کمتر از ۷۲ ساعت گذشته، قرص جلوگیری اورژانسی (لوونورژسترل) می‌تواند مؤثر باشد؛ تا ۱۲۰ ساعت بعضی روش‌های دیگر دارویی یا آی‌یو‌دی اورژانسی گزینه هستند.
2 انجام تست بارداری خانگی: یک هفته بعد از عقب‌افتادن قاعدگی یا حداقل دو هفته پس از رابطه برای نتیجه قابل‌اعتمادتر.
3 تاریخ قاعدگی و هر علامت غیرمعمول را ثبت کنید و از مصرف الکل یا دارو‌های تأثیرگذار خودداری کنید.
4 در صورت تردید درباره داروی اورژانسی یا آی‌یو‌دی، سریعاً با کلینیک زنان مشورت کنید.
علائم هشدار:
1 خونریزی شدید یا سرگیجه و ضعف زیاد
2 درد شکم یا پهلو که شدید یا پیشرونده باشد
3 تب بالا یا ترشحات بدبو از واژن
تخصص پیشنهادی: زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.