عوارض درمان شکستگی پای کودک با رادیوگرافی سالم چیست؟

پای راست دختر سه ساله ام را پزشک با توجه به اینکه راه میرفت و رو به بهبودی بود و وقتی جفت پایش را از یک ارتفاع زمین میگذاشت احساس درد میکردولی زود درد تمام میشد میگفت بغلم کنید و بدون معاینه بالینی دقیق با تشخیص Rt Distal Femur FX CCC در پرونده و گفتن شکستگی خفیف به ما گچ فایبرگلاس از مچ تا زانو گرفته و ما بعد گچگیری فهمیدیم رادیوگرافی سالم هست و شکستگی نیست.ایا این درمان درست هست خیلی نگرانم؟
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
ممکنه موی بسیار ضعیف بوده پزشک برای عدم فشار بر پای کودکان دستور گچگیری دادن.
در هرحال باید درمورد نگرانیتون با پزشک معالج او مشورت کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.