سلام وقت بخیر ببخشید یه ساله با پسری هستم این اواخر خیلی دعوا میکنیم کات میکنیم دوباره برمیگردیم الان دوباره یه دو هفته ای هست دعوا کردیم یه پیشنهاد خوب دارم از شخص دیگه ای میتونم باهاش اشنا بشم یا خیانته؟ هنوز تعهد دارم؟
16 بهمن 1402
پاسخ پزشکان
0
بین رابطه قبلی و رابطه جدید باید حداقل شش ماه باشه و ممکنه اگه بلافاصله رابطه جدید بشید تصمیم درستی نگیرید
سلام عزیزم برای رابطه جدید حداقل 3ماه فاصله بدید (این سوال قبلا به عنوان مختلفی بسیار زیاد در این سایت پرسیده شده پیشنهاد میکنم اگر درگیر این مورد هستید حتما به روانشناسمراجعه کنید تا این مساله حل شود)
سلام طبیعتا میان برقراری دو رابطه نیاز به یک فاصله زمانی چند ماهه هست به این دلیل که بتونید اتفاقهایی که در رابطه قبلی افتاده رو بررسی کنید و برخی موارد رو در خودتون حل و اصلاح کنید.
سلام اگر رابطه کاملا کات شده و قرار نیست یک هفته دیگه بهم برگردید آشنایی شما با شخص دیگه خیانت محسوب نمیشه. اما بهتره تکلیف رابطه اول مشخص بشه، یک فاصله ای ایجاد بشه و بعد به رابطه جدید فکر کنید.
درود بر شما، ابتدا تصمیمخود را بگیرید که کلا هدف شما از ایحاد رابطه چه هست! و اگر نسبت به فرد اول علاقه و اعتماد ندارید ابتدا ان را تمام کنید بعد با شناخت و هدف وارد رابطه دیگر شوید
خیانت در رابطه به عمل عمدی از طرف یکی از اعضای رابطه یا همسری است که به تخلف از تعهدات ازدواجی یا رابطه منجر میشود. دعواهای مکرر ممکن است نشانهای از عدم تطابق و عدم رضایت در رابطه باشند، اما به تنهایی نشانهای از خیانت نیستند. برای حل مسائل رابطه از روشهای متنوع مشاوره و روانشناسی استفاده کنید و از اقدام به هر گونه خیانت خودداری کنید. بهبود ارتباطات و افزایش افقهای زندگی مشترک میتواند کمک کننده باشد تا رابطه شما بهبود یابد و تعهد شما به همسر یا شریک زندگیتان تقویت شود.
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.