دو ساله ازدواج کردم رابطه ی جنسی خیلی کمی داریم؟
دوسال و ۵ماهه ازدواج کردم رابطه ی جنسی خیلی کمی داریم گاهی اوقات حتی ماهی یکبار که البته بنظر میاد کلا همسرم میلی به رابطه نداره از اول هم اینجور بوده هرکاری کردم هم فایده نداره ،ارولوژی هم بردمش مشکلی نداشت و هیچ تلاشی برای بهبود نمیکنه من واقعا اذیتم،ممنون میشم بگید چکار کنم
همسرم قبلا واریکوسل عمل کرده و اینکه تا حالا رابطه ی بدون کاندوم نداشتیم
همسرم قبلا واریکوسل عمل کرده و اینکه تا حالا رابطه ی بدون کاندوم نداشتیم
5 تیر 1405