عمل بارداری خارج ار رحمی و احساس فشار در واژن؟
ده روز پیش چون بارداری خارج رحمی داشتم لوله سمت راستم رو از دست دادم و بعد زیر شکمم مثل سزارین باز شد و اورژانسی عمل شدم. حدود سه چهار روز هست درناحیه واژنم احساس فشار میکنم
انگار چیزی تو واژنمه و حس سنگینی دارم ـ خونریزی ندارم اما یکم ترشح ابکی داشتم
دوسه روز قبل رفتم دکتر گفت احتمال داره عفونت قارچی گرفتی چون ترشح داری
الان خودم انگشتمو تو واژنم کردم انگار یک توپ کوچیک تو واژنم هس
انگار چیزی تو واژنمه و حس سنگینی دارم ـ خونریزی ندارم اما یکم ترشح ابکی داشتم
دوسه روز قبل رفتم دکتر گفت احتمال داره عفونت قارچی گرفتی چون ترشح داری
الان خودم انگشتمو تو واژنم کردم انگار یک توپ کوچیک تو واژنم هس
4 تیر 1405