واکنش و افکار وسواسی درباره پرده بکارت
سلام من شرایط برای مراجعه روندارم من یه مدتیه درگیرموضوع هایمن شدم چیزی وارد واژن نکردم اماهمش فکرمیکنموزمانی که لبه واژن رومکرربازوبسته میکردموهایمن یه لبه میچسبیدک جدامیشدآسیبزده چون یه لایه درهایمن میبینم کهوقتی بالامیره زیرش سوراخ گرده حالاهرچقدرسعی میکنم بگم ایناآسیب نمیزنه انگاردستخودم نیست هی فکرمیکنم شایدکردم حتی یکی وقتی ازشخصی که هایمن نداره حرف میزنه من بشدت واکنش نشون میدم وگریم میگیر
5 تیر 1405