من وایتکس خوردم تقریبا یه استکان وقتی میخوام چیزی بخوردم نمیتونم تو بلع مشکل دارم داخل بدنم احساس سوزش میکنم حتی اب دهنم و قورت دادنی عادی نیست لباامم خشک و پوسته پوسته میشهه و دست و پام سرد میشه گاهیی هم تب میکنم
25 شهریور 1403
پاسخ پزشکان
1
شما حتما باید آندوسکوپی بشید. ممکنه باعث سوختگی مری شده باشه
و ایتکس حاوی موادی مثل اسید است که در صورت مصرف بیش از حد ممکن است عوارضی بر روی گوارش و دستگاه گوارش ایجاد کند. علائمی مانند سوزش دهن، خشکی لب، و تب ممکن است نشانههای اسهال یا تنفسی (مثل نسبت آسمانی) باشند. در صورت بروز این علائم، مهم است که فوراً به پزشک مراجعه کرده و وضعیت را بررسی کنید. برای کاهش سوزش و سایر علائم، میتوانید آب بیشتری بنوشید و مصرف مواد اسیدی مانند و ایتکس را متوقف کنید. به علاوه، استفاده از موادی مانند عسل و آب معدنی میتواند به تسکین علائم کمک کند. از آنجا که هر فرد بدنی متفاوت دارد، برای تشخیص دقیقتر و درمان مناسب، ارزشمند است که تحت نظر پزشک متخصص قرار بگیرید.
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.