آیااین با این داروها این فشارخون قابل قبوله؟
سلام از۵ سال پیش داروهای فشارخون مصرف میکنم.طی این ۵سال داروها بتدریج تغییرکرده و داروهای فعلی من ۱.۵ عدد والزومیکس ۵/۸۰ و یک عدد هیدروکلرتیازید۲۵ ودوعدد پروپرانول ۲۰ ویکعدد الپرازولام نیم میلی میباشد.فشارم را مرتب میگیرم معمولادرمحدوده ۱۱۰-۱۳۰ روی ۷۵-۸۵ میباشد.آیا بااین داروها فشارم خوب است؟
2 تیر 1405