بی حالی و خستگی شدید بعد پریودی؟

سلام من ماه قبل ک پریود شدم بعدش بی حالی شدید داشتم و سرگیجه رفتم نوربین و سرم زدم ، بهتر شدم اما دوباره ک پریود شدم همون علایم خستگی و سردرد وسرگیجه و بی حالی دارم ، قرص فارماژلیتان هم میخورم اما هیچتاثیری نداره ، چکار کنم ؟
آزمایش واجبه ک بدم ؟
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
بهتر است آزمایش بدهید و بر اساس ان درمان انجام شود
0
سلام
عزیزم، احتمالا به خاطر کمبود آهن هست، قرص آهن رو امتحان کنید، در صورت عدم بهبود نیاز به بررسی علت و آزمایش هست

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.