بی حالی و خستگی شدید بعد پریودی؟
سلام من ماه قبل ک پریود شدم بعدش بی حالی شدید داشتم و سرگیجه رفتم نوربین و سرم زدم ، بهتر شدم اما دوباره ک پریود شدم همون علایم خستگی و سردرد وسرگیجه و بی حالی دارم ، قرص فارماژلیتان هم میخورم اما هیچتاثیری نداره ، چکار کنم ؟
آزمایش واجبه ک بدم ؟
آزمایش واجبه ک بدم ؟
5 تیر 1405