پرخاشگری و گریه بیدلیل در نوجوانان: علت و راهکار
همش پرخاشگری میکنم و بی دلیل گریه ام میگیره
همش با همه دعوا میکنم
احساساتی که دارم همش احساس میکنم مادر پدرم بین من و خواهر دوقلویم فرق میذارند و برای هیچ کی مهم نیستم و اصلا دست خدم نیست هی بحث و دعوا میکنم چکار کنم ؟
همش با همه دعوا میکنم
احساساتی که دارم همش احساس میکنم مادر پدرم بین من و خواهر دوقلویم فرق میذارند و برای هیچ کی مهم نیستم و اصلا دست خدم نیست هی بحث و دعوا میکنم چکار کنم ؟
7 تیر 1405